напишіть текст-розповідь які уроки тобі подобаються найбільше (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2013-03-19T21:11:36+04:00

Мені подобаються такі уроки:укр.мова,укр.література.А найбільше історія-тому що саме на історії ти дізнаєшся багато чого цікавого...

Лучший Ответ!
2013-03-19T22:23:17+04:00

Серед всіх шкільних предметів найбільше мені подобається математика.

 На математиці я дізнаюся дуже багато нового і цікавого.Математика — дуже важливий предмет на якому я розв'язую задачі та приклади. Як виросту збираюся іти в математичний клас.

  Я дуже люблю математику, і вважаю її важливим і дуже цікавим уроком.