Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-18T22:04:10+04:00
2013-03-18T22:05:04+04:00

буря, сіно, повінь. Весняний розлив річки завдав великої шкоди господарству селян, зруйнувавши їхні садиби.

Весняний - означення, розлив - підмет, річки - додаток, завдав - присудок, великої - означення, шкоди - додаток, господарству - додаток, селян - додаток, зруйнувавши їхні садиби - дієприслівниковий зворот.