Утвори й запиши прислівники від поданих слів: ранок, зима, ніч,веселий , добрий , вечір,літо, день, радісний , гарний.

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-03-17T11:11:51+04:00



Ранок - ранково

Зима - зимно

Ніч - наніч

Веселий - весело

Добрий - добре

Вечір- з вечора

Літо - літньо

День - денно

Радісний - радісно

Гарний - гарно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лучший Ответ!
2013-03-17T11:19:02+04:00



Ранок-вранці; зима-взимку; ніч-вночі; веселий-весело; добрий-добре; вечір-увечері; літо-влітку; радісний-радісно; гарний-гарно.