Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-17T10:42:32+04:00

1, Маған спорттың ішінде барлық түрі ұнайды

2, Соның ішінде жақсы көретінім - футбол

3, Күрес пен футбол жақсы

4, Мен бассейнге барамын

5, Жүзіге қатысқым келеді

6, Аптасына бір рет конькиге қатысамын

7, Болашақта спортшы болғым келеді

8, Күнде таңертең жүгіремін 

 

Кажется, так

2013-03-17T11:32:09+04:00

маған спорттың барлық түрі ұнайды.

соның ішінде жақсы көретінім - футбол.

күрес пен футбол жақсы

 

 мен бассейнге қатысамын.

жүзуге қатысқым келеді.

аптиасына бір рет конькиге барамын.

болашақта спортшы болғым келеді.

күнде таңертең жүгіремін.