діалог (5-6 реплік) на тему:"Домовляємося піти на виставку квітів"

2

Ответы и объяснения

2013-03-16T18:21:25+04:00



- Привіт, Оленко! Ти сьогодні чим будеш займатися?

- Я маю виконати домашні завдання.

- А потім підеш зі мною на виставку квітів, яка буде проходити на центральній площі?

- Так. Я дуже люблю квіти і не буду проти побувати на виставці.

- Добре. Тоді зустрінемось о 15.00 в дворі твого будинку.

- Гаразд. До зустрічі.

Лучший Ответ!
2013-03-16T23:13:50+04:00



-Привіт,Оксанко!-Привіт,Таню!Яка сьогодні гарна погода!-Ага,сонечко світить,пташки співають,на небі жодної хмаринки!-Таню,давай сьогодні підемо на виставку квітів?-Давай!-В третій годині тут зустрінемося.-Добре,я тебе буду чекати!До зустрічі!-До зустрічі!(кожну репліку писати з нового рядка!!!!!!!!!!!!!!)