Як ти розумієш слово оберіг? Які обереги ти знаеєш? Напиши про один оберіг текст (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-16T12:31:22+00:00

Обереги -давні добрі символи нашого народу . Їхнє коріння сягає глибини століть . І один із оберегів -  вишивка . Це цікавий вид народного мистецтва . Українську хату прибирали вишитими рушниками , завісками , іконами , серветками , картинами , простирадлами , скатерками тощо .Вишивка є найпопулярнішим способом прикрасити тканину .Багатьом людям вишивка приносить багато задоволення , як і всі інші цікаві види мистецтва .

2013-03-16T12:46:55+00:00

оберіг - це предмет, який оберігає тебе від усього.

є такі обереги : 

метла — выметает из дома ссоры; Мак — символ исполнения желаний,  долголетие; полотно — счастье в доме; рябина - помогает предсказаниям оберегает от колдовства туя — вечная молодость; Бобовые — символ достатка, сытности, физической силы. Веник — выметает энергетическую пыль из дома. Подкова — удача, счастье. Хлеб — духовное и материальное богатство. Цветок — символ солнца. Цветы — комфорт, уют.