помогите пожалуйста написать твір мініатюра за що я маю подякувати рідній школі

2

Ответы и объяснения

2013-03-15T20:24:02+04:00

За те що вони навчили мене слухати подякувати за те що навчили ......... і так далі.

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-03-15T20:30:54+04:00

Після закінчення школи мені стало сумно. Я дуже звила до вчителів, які завжди добре ставилися до мене. За друзями я теж сумую. Кожен пішов своєю стежиною долі, на зустріч перешкодам, для досягнення успіху. Школа це вторий дім, у якому я провела більшу частину свого життя. Я маю дякувати рідній школі за те, що вона навчила мене, підтримувала і надала шанс повнистю розкритися, знаїти себе та обрати майбутню профессію. Дякую за все тобі, рідна школа!