За допомогою префікса утвори від поданих дієслів споріднені дієслова.Познач префікси і закінчення.Слова:читати,варити,пустити,малювати,везти,будувати.плис срочно надо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-15T22:13:37+04:00

читати-прочитати, варити-переварити, пустити-упустити, малювати-розмалювати, везти-відвезти, будувати-побудувати.закiнчення  -ти

2013-03-15T22:26:42+04:00

читати-прочитати, варити-переварити, пустити-упустити, малювати-розмалювати, везти-відвезти, будувати-побудувати.закiнчення  -ти