Ответы и объяснения

2013-03-14T15:25:26+00:00



В зимку не бувае нудно:можна слiпити снiгову бабу,грати в снешки,кататися на гiрцi.

Біля школи була гiрка. Як тільки вдарили морози, старші залили її водою, і тепер по крижаному спуску з реготом і вереском летять десятки хлопчаків і дівчаток. Хтось ніяково з'їхав, хтось полетів шкереберть, хтось втратив на кризі рукавички - все викликає сміх! Рукавички обов'язково знайдуться, хто впав допоможуть встати - і знову наверх, на гору! Зимою дуже гарно i весело!

Удачи!

Лучший Ответ!
2013-03-14T15:26:53+00:00



 Настала сніжна зима. Дітей не утримати удома , всі вони хочуть на вулицю. Є чимало зимових розваг, які діти люблять найбільше. Оленка катається на санчатах із своїм меншим братиком Михайликом, Сергійко з"їджає з гори на лижах і інші.Мені здається, що зимові розваги дітям найбільше подобаються.