Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • donkixot
  • почетный грамотей
2013-03-13T19:25:39+00:00



З підсудного зняли звинувачення і виправдали,  прийнявши до уваги висновки спеціаліста, що він(звинувачений) знаходився в момент скоєння злочину в стані афекту

2013-03-13T19:27:29+00:00

Людина, яка пiдiйшла до лiкаря Васильова, в лiкарнi, знаходилася у станI ефекту, саме це i налякало всiх навкруги

успIХIВ тобi))))))