Помогите пож . кто решит тому 20 птк .Надо сочинение на тему " що таке зрада "

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-13T19:36:19+04:00

Зрада-це така штука, яку кожен у власному житті може відчути, від неї ніщо не вбереже, ні довіра, не сильний характер. Фдже сонячне небо над головою, мир у душі- це все про що може мріяти кожна людина, яка знає ціну усьому, що відбувається зараз у світі. А загалом зрада- це коли довіряєш близкому другу, а він тебе придає, перекресливши ваші стосунки, або дружбу, яка була довгі роки між вами. Як же болісно від цього на душі робиться пусто і холодно. Не хочиться нічого і кажиться, що цілий світ тебе судить і відвернувся від тебе. Але треба взяти свою волю в руки і продовжувати жити. Від зради ніхто не застрахованний. Але і права у нас немає, відчаюватися, нам життя дано тільки раз, і його нужно прожити, так, щоб не було соромно за тебе, ні твоїм дітям ні твоїм батькам.  

 

2013-03-13T20:34:30+04:00

Не хочиться нічого і кажиться, що цілий світ тебе судить і відвернувся від тебе. Але треба взяти свою волю в руки і продовжувати жити. Від зради ніхто не застрахованний. Але і права у нас немає, відчаюватися, нам життя дано тільки раз, і його нужно прожити, так, щоб не було соромно за тебе, ні твоїм дітям ні твоїм батькам

Фух наконетцо написала!.