антонім до слова "виясниться"

синонім до слів "злетить" та "бігає"

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-03-13T18:11:45+04:00

бігає-стоїть, злетить-сядє,     виясниться- визначиться.

Лучший Ответ!
2013-03-13T18:36:08+04:00

 Синоніми – це слова, які відрізняються одне від одного звуковим складом, але означають назву одного поняття з різними відтінками в його значенні або з різним стилістичним забарвленням. 

 

 ЗЛЕТИТЬ - полине,помчить.

БІГАЄ - носиться,гасає,ганяє,шмигає.

Антоніми - це слова протилежні за значенням

 

 Виясниться - сховається,зкриється