Знайти по 3 речення з прикметниками через дефіс і разом! 3 речення з прикм. з дефісом і 3 без нього! Зарание спасибо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-12T19:21:44+04:00

Все ж, незважаючи на науково-технічний прогрес, сьогодні можна легко дізнатися котра година і за найпростішим годинником – квітковим

    Годинники бувають різні: пісочні, сонячні, маятникові, механічні, електронні.
2013-03-12T19:30:50+04:00

Брат сказав ,що ця робота не легка.           

Він пройшов нелегкий путь додому.

Дівчинка  була з небагатої сім.

У нього дуже недобрий погляд.

Завдання було не складне, але й не просте.

У нашої Оленки невелика сімейка.

у Миколи зовсім не великі обов 'язки.

Ця неширока річка впадає у Дніпро.

  Я відклав ще не дописаного листа.

Цей будинок ще не старий. 
Здається всі
написав