помогите создать рекламу на казахском на любой продукт

примерно 6-10 предложений ОЧЕНЬ СРОЧНО!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-12T17:21:22+04:00

Мына сүт өте жаксы.Онын ішінде көп витаминдер бар.Барлық балаларға сүт пайдалы.Сүт пакеттін ішінде сақталынады,сондықтан сүт көп сақталынады.Және,сүт алған кезде ,сіз аурып жатқан балаларға көмектесесіз

2013-03-12T18:12:45+04:00

Мына алма өте тәтті.Ол алманың ішінде көп витаминдер, көмірсулар бар.Алманы жеген өте пайдалы.Алма адамның денсаулығын жақсартады.