Помогите найти 10 пословиц на казахском языке про ЗДОРОВЬЕ....заранее спасибо.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-11T16:10:58+00:00

Денсаулық – зор байлық.
Здоровье – клад бесценный.
2.
Жарлының байлығы – дененің саулығы.
Богатство бедняка – его здоровье.

Бас аманда мал тәтті, 
Бас ауырса жан тәтті. 
Пока здоров – добро дорого, 
заболеешь – жизнь дорога.

Емнің алды – еңбек.
Труд – первое лекарство от всех болезней.

Тазалық – саулық негізі, 
Саулық – байлық негізі. 
Чистота – основа здоровья, 
Здоровье – основа богатство.

Денің сау болса, 
Жарлымен деме. 
Жолдасың көп болса, 
Жалғызбын деме. 
Когда друзей много, не говори об одиночестве; 
Когда здоров, не говори о нужде.

Шынықсаң – шымыр боласың.
     Если будешь закаляться – будешь здоровым (крепким).

Тәнi саудың жаны сау.
     Здоровый телом и духом здоров.

2013-03-11T16:39:33+00:00

Денсаулық зор байлық.
***
Тазалық — саулық негізі.
***
Бірінші байлық — денсаулық,
Екінші байлық — ақ жаулық,
Үшінші байлық — он саулық
***
Басы аманның малы түгел.
***
Аурудың алдын ал.
***
Демі бардың емі бар.
***
Жаман ауруға жақсы ас.
***
Көзің ауырса, қолынды тый,
Ішің ауырса, тамағың тый.
***
Көкірек ауру күле кетер.
***
Тұмау аяғы құрт,
Тұман аяғы жұт.
***
Ауру аздырады,
Суық тондырады.
***
Ауру кісі күлкі сүймес,
Ауыр жүкті жылқы сүймес.
***
Ауру батпандап кіріп,
Мысқалдап шығады.
***
Ауру астан,
Дау қарындастан.
***
Дауды елемеген төлейді,
Ауруды елемеген өледі.
***
Іздеп алған аурудың емі табылмас.
***
Айналдырған ауру алмай қоймас,
Бұлттанған күн жаумай қоймас.
***
Сіңбес астың бөгеуі көп.
***
Шықпаған жаннан үміт ет.
***
Жанымды алмаған ауру,
Жанымның садағасы.
***
Олақтан салақ жаман.
***
Шірік шірітеді,
Бұзық бүлдіреді.
***
Шірікке шыбын айналар.
***
Жасыңда салақ болсаң,
Бара-бара былық боларсың.
***
Ас — елдің құты.
***
Ет етке, сорпа бетке.
***
Көже деген тоқ ас,
Тұра келсең жоқ ас.
***
Ас астың орны басқа.
***
Айран ішсең ас болады.
***
Шымырдың сезімі сергек.
***
Тамақтан өткеннің бәрі тамақ.
***
Өзен жағалағанның өзегі талмас.
***
Ескі сөз жаңа сөздің қазығы.
***
Сергектің сенімі нық.
***
Ас адамның арқауы