18кг борошна розсипали в пакети,по 2 кг в кожний. 3 пакети борошна витратили на приготування печива.Скільки пакетів борошна залишилося???

План розвязування

1)Скільки вийшло пакетів з борошном? 2.)Скільки пакетів борошна залишилося?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-10T16:07:29+00:00

Було - 18 кг

Розсипали - по 2 кг.

Витрат. - 3 пак.

Залиш. - ? пак.

1) 18:2=9(пак.) - всьго пакетів

2)9 -3 = 6(пак.) - залишилось пакетів

2013-03-10T16:19:03+00:00
1) 18:2=9(п.) - всьго пакетiв
2) 9-3=6(п.) - залишилось пакетiв