Яка різниця між спільнокореневими словами та синонімами? Що таке спільнокореневе слово?Приклад спільнокореневого слова.

2

Ответы и объяснения

2013-03-10T14:01:58+00:00

Синонім - це слова які зв'язані між собою і означають одне й те саме ! Спільнокореневе слово це слово яке рідне за значенням Приклад  Діло- діловий корінь ДІЛ

Лучший Ответ!
2013-03-10T14:07:30+00:00



Спільнокореневі слова мають спільний корень та спільне походження, а синоніми- спільне значення, а корні різні.

Приклад спільнокореневих слів :  риба-рибалити, рибалка.

Спільнокорене́ві слова́) — слова, що мають спільний (однаковий) корінь.