Напишіть будь ласка твір (Як виглядає калина восени чи весною)

2

Ответы и объяснения

2013-03-10T15:12:01+04:00

Українці споконвіку любили калину. Калина любить сонце 

популярний кущ іноді деревце за 5 м заввишки,листки супротивні три - великозубчасті , зверху майже голі , майже плоскі зонтики ,а зісходу дещо пухнасті. Квітки білі зібрані в щитковидні - пятипелюсткові. Плоди червоно яскраві ягоди. Смак ягід спецефічний, терпкувато - кислий, Цвіте з кінця травня по червень. Багряне листя вібрало всю красу осені.

Лучший Ответ!
2013-03-10T18:19:54+04:00

Калина є одним з символів України.
Навесні вона немов наречена.Красується своїми білими, як мереживо квіточками.А в кінці літа вона дозріває.
І вже восени маленькі тендітні квіточки перетворюються на червоні ягідки,котрі для пташок виглядають як справжній промінь надії,що допоможе вижити у люту зиму.
Калина не тільки тішить людське око,але й ще дуже корисна.Її застосовують як ліки при багатьох хворобах.
Взагалі я можу сказати, що калина гарна у всі пори року!