Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-10T13:43:57+04:00

                                                                       Наш прапор

       Державним прапором України є синьо-жовтий стяг.

        Синій колір - це колір чистого мирного неба, а жовтий колір - це пшеничне поле, що колоситься під ясним сонечком. Прапор - це символ незалежності нашої держави. Я бачила прапор на державних установах, у школі, в класі. На державні свята знамено вивішують на всіх будинках.

         У синьо-жовтому прпорі втілені прагнення українського народу до миру, праці, краси рідної землі.

2013-03-10T14:05:30+04:00

Моя Батьківщина- Україна. Український прапор- це блакитно-жовте знамено. Для нашої країни ці кольори найбільше бідхоять. український народ здавна пояснював значення цих кольорів як блакить небес і стигле золото ланів. Поливись навколо: золотавий степ і синє небо, синє море і ріки з жовтими очеретами та  рудими берегами-скелями, сині гори- це наша Україна. Без підняття прапора не розпочинається жодне державне свято. В ці дні міста потопають у прапорах. На будинках державних установ також майорять безліч прапорів.