щоб прикрасити сукню, купили атласну стрiчку завдовжки 399 см. спочатку вiдрiзали стрiчку, що становила 3/7 усiей довжини, потiм - на 18 см. коротшу за першу. яка довжина стрiчки, що залишилася?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-10T08:56:35+00:00



399*3/7=171 см

171-18=153 см

399-(171+153)=75 см

.....................................

.....................................

2013-03-10T10:34:26+00:00



399*   3/7=171см-сначало

171-18=153см- потом

177+153=324см- за 2 раза

399-324=75см- осталось