Ответы и объяснения

2013-03-09T09:17:38+00:00

лови!!!!!!!!!11

Герб-це один із символів нашої країни.19 лютого 1992 року Верховна Рада України прийняла постанову про Державний Герб України.Як відомо герб жовто-синім кольором.Дослідники пояснють що знак герба є релігійними військовими або світськими емблемами.Герб символізує триєдність тривимірність світу.Герб схожий на верхівку хлібного колоса  

Лучший Ответ!
2013-03-09T10:04:23+00:00

Герб - тризубец, в нем можно прочитать слово ВоЛЯ. Первый зыб тризубца это В, второй это Л, в основании О, третий зуб - Я.