Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-08T14:19:34+00:00

Кітап-ғылым – тілсіз мұғалім. 
Ученая книга – учитель без языка.

 

Күш – білімде, білім – кітапта. 
Сила – в знании, знания – в книгах. 

 

 

Кітап көзі жұмыққа арзан, 
 көзі ашыққа маржан.

2013-03-08T14:23:29+00:00

кітап-білім бұлағы

білім-өмір шырағы

 

книга-источник знаний

знание-источник жизни

 

некое исправление juliahell

Кітап-ғылым – тілсіз мұғалім. 
книга-наука- учитель без языка