1. позначте такинину якою утворена нервова система

а) епітеліальна

б)сполучна

в)мязова

г)нервова

2. позначте небезпеку яку спричияняє вживання алкоголю

а) виникає запаморочення

б)виникає збудження у клітинах мозку

в) виникає гальмування у клітинах мозку

г) гинуть і не відновлюються клітини мозку

4. позначте орган до якого підходять нерви тільки парасимпатичної частини вегетативної нервової системи

а) серце

б)гладенькі мязи кишечника

в) залозиста тканина слізних залоз

г) мязи стінки сечового міхура

обгрунтуйте відповідь

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-07T18:25:35+04:00

1.Г

2.В,Г

4.а

У правильності  4 завданні я не впевнена.

2013-03-07T18:35:34+04:00