Ответы и объяснения

2013-03-07T10:22:54+00:00
Лучший Ответ!
  • Nik133
  • главный мозг
2013-03-07T10:45:12+00:00

1) За основною тотожністю тригонометрії

sin^2x+cos^2x=1 \\ (-0,6)^2+cos^2x=1 \\ cos^2x=0,64 \\ cosx=б0,8

Оскільки в третій чверті cos має знак "-" , то cosx=-0,8

 

sin^2x+cos^2x=1 \\ sin^2x=0,64

В другій чверті sin має знак "+", тому sinx=0,8    tgx=\frac{sinx}{cosx}=\frac{0,8}{-0,6}=-\frac{4}{3}=-1\frac{1}{3}