Чи подобаються тобі ромашка? Склади і запиши опис цієї рослини

2

Ответы и объяснения

2013-03-06T17:14:02+00:00

  
Ромашка — дуже цікава рослина. Скромна квітка, начебто зовсім простенька. Хоча є різні види ромашок: маленька, польова і з дуже великими пелюстками — садова. Ромашка велика вже не виглядає занадто скромно: навпаки, вона дуже горда, ошатна. 






Лучший Ответ!
2013-03-06T17:17:37+00:00

Так я дуже люблю ромашки ,

Ромашка - рід багаторічних квіткових рослин сімейства Айстрові або Складноцвіті, об'єднує близько двадцяти видів невисоких пахучих трав, квітучих в перший рік життя.

Ромашка вона послугує ще як і лікувальна рослина та вона деже ніжна, красива, романтична , яскрава рослина