1.Чим відрізняються органічні речовини від неорганічних

2.Яку валентність має Карбон в органічних сполуках

3.Якi сполуки називають вуглеводнiми

4.Що таке насичені вуглеводні

5.Загальні формули алканів,алкенів,алкінів.

6.Що таке ізомери,гомологи?

7Що таке мономер?

2

Ответы и объяснения

2013-03-06T01:38:29+04:00

7.це вихідна речовина(вуглеводи),з якої синтезуеться полімер СН2=СН2

5.Алкени(СnH2n),Алкіни(CnH2n-2),Алкани(CnH2n+2

6.гомологи- речовини які входять в один гомологічний ряд

ізомери-

сейчас ещё найду

Лучший Ответ!
2013-03-06T01:50:12+04:00

 

1

2 ) 4

3)органічні

4)орг. зєднання., вуглеводні  атоми  яких  зєднані між собою  простими звязками

5)алкани

СпН2п +2 де п - це кількість атомів карбоу

алкенів

 СnH2n

алкінів

СпН2п-2 

6) Ізомери це речовини , які мають однаковий склад молекул, але різну хім будову і різні властивості

Гомологи це речовини подібні за будовою та властивостями орган. ресовин які вірізняються на групу СН2

 7)Мономерами называют повторяющиеся звенья  в составе полимерных молекул.