Cад квадрату персиків має довжину 50 метрів одна п'ятих площі саду займають персикові дерева- а решту абрикосові.Яку площу займають абрикосові дерева?

2

Ответы и объяснения

  • iras8
  • светило науки
2013-03-05T19:39:04+04:00
Лучший Ответ!
2013-03-05T19:39:55+04:00



1)50*50=2500 кв м площа саду

2)2500:5=500 кв м займають персики

3)2500-500=2000 кв м займають абрикоси

======================================================