від неозначеної форми дієслів утвори дієслова другої особи однини і множини сидіти-

клеїти-

прати-

різати-

писати-

2

Ответы и объяснения

2013-03-05T19:28:34+04:00

сидіти-сидів,сиділа,сиділи

клеїти-клеїв,клеїла,клеїли,

прати-прав,прала,прали

різати-різав,різала,різали

писати-писав,писала,писали

Лучший Ответ!
2013-03-05T19:36:49+04:00

сидіти сидиш сидите

клеїти клеїш клеїте

прати преш прете