Ответы и объяснения

2013-03-04T23:52:39+04:00

Кымната де я вчу уроки маленька але дуже затишна. Полыву сторону від дверей стоїть стіл з комп"ютером. За дверима шафа в якій складені одяг, іграшки та книги. Біля стіни стоїть ліжко. Коли лягаєш на нього можно довго розглядати казковий малюнок на фотошпалерах. А коли настає ніч на моєму небі горять зірочки. Я дуже люблю свою кімнату.

Лучший Ответ!
2013-03-04T23:56:59+04:00

моя кімната дуже простора і світла. В ній затишно і тепло. З вікна відкривається дуже гарний вид на зелену алею біля дому. В моїй кімнаті усе стоїть на своїх місцях - іграшки, комп"ютер. Люблю приводити до себе своїх подружок. Коли мені сумно, люблю побути  у своїй кімнаті насамоті. Щоб мене ніхто не чипляв. Це як моя приватна територія. Моя фортеця.