Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-04T16:22:22+00:00

У моєї сестрички є дуже цікава іграшка.І це дитяча кухня. На цій кухні багато різних кнопочок, коли їх  натискаєш ,то горять, переливаються різнобарвні фонарики.До цієї кухні  ще додаються маленькі тарілочки,різнокольорові чашечки, срібні ложечки,виделки,ножики.Ще там прикліплюється великий кран, який буде пускати прозору водицю.Коли моя сестра <годує їжу> то воня туди додає рузноманітні,іграшкові спеції.

2013-03-04T16:49:38+00:00

Не поняла задания со словами что ты написала объясни  Я тебя люблю