БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖЫТЬ НА ЗАВТРА ТВІР МІРКУВАННЯ ЧИ ЛЮБИШ ТИ ЧИТАТИ КНИЖКИ?

ПОЧАТОК Я ЛЮБЛЮ ЧИТАТИ КНИЖКИ

ТОМУ ,ЩО

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-03T17:35:02+00:00

Я люблю читати книжки, тому що вони дуже цікаві. В книжкам можна дізнатися дуже багато нового і цікавого. Найбільше я полюбляю читати ті книжки, які написані відомими авторами. Мій найулюбленіший жанр книжок, це детективи і казки. Я часто ходжу до бібліотеки і прошу бібліотекаря показати мені найкращі твори. Я вже прочитав дуже багато книжок і мені всі сподобалися. Книга, це джерело мудрості, і я з цим згоден.

2013-03-03T17:47:02+00:00

я люблю читати книжки тому,що кожна книга має свій сенс! Усі письменники не просто так писали,а хотілі донести до кожного історію  і зрозуміти сенс. Книжка -це чудове поєднання приєного з (полезним) . Ти в одночас і розвиваешься і мислишь та задумуешься над життям! В дорослому житті можна легко розмовляти на різні теми ,бо тирозумна й начитана людина ,проте найголовніше сильно не увлікатися, а робити все в міру.книга-це життя,яке допоможе життю іншої людини!тому на мою думку книга це джерело в якому кожна людина може окунутися і поглибити своє знання та взаєморозуміння з іншими!