раставить знаки припенания. Адчыниу Сымонка дзверы и адразу крок спыниу такой чыстае кватэры ён не бачыу и не сниу.Мартын не управиуся адказаць з боку леса пачулася глухое туканне ног па мяккай зямле.Андрэй зирнуу на неба чорнае хмара висела амаль над им.

2

Ответы и объяснения

2013-03-03T15:23:42+00:00

Адчыниу Сымонка дзверы и адразу крок спыниу, такой чыстае кватэры ён не бачыу и не сниу.Мартын не управиуся адказаць, з боку леса пачулася глухое туканне ног па мяккай зямле.Андрэй зирнуу на неба, чорнае хмара висела амаль над им.

Лучший Ответ!
2013-03-03T18:54:01+00:00

Адчыніў Сымонка дзверы і адразу крок спыніў, такой чыстае кватэры ён не бачыў і не сніў. Мартын не ўправіўся адказаць, з боку леса пачулася глухое туканне ног па мяккай зямле. Андрэй зірнуў на неба: чорнае хмара вісела амаль над ім.