Ответы и объяснения

2013-03-01T18:09:43+00:00

Ввічливою називають людину, яка поважає сама себе, інших, не вживає образливих слів, 

вміє чекати своєї черги, ніколи невисказує емоцій своїх, поступається місцем старшим і людям похилого віку у транспорті, допомає старшим, і своїм друзям

Лучший Ответ!
2013-03-01T18:42:45+00:00

Ввічлива людина завжди дотримується правил етикету. Така людина завжди толеранта, спокійна, не створює конфлікти. Ввічлива людина завжди готова допомогти іншим, не вимагаючи за це нагороду. Ввічливою повинна  бути кожна людина. Саме з ввічливою людиною завжди приємно спілкуватись.