Виписати дієслова 1 особи множини разом із залежними словами

Завтра, завтра підем в поле,

в школі кинемо книжки,

цілий день ми проспіваєм,

як співають там пташки.

І ромену, і волошок повні поли нарвемо,

на межі з квіток пахучих

ми віночки сплетемо.

Скільки ми нового взнаєм,

скільки ми угледим див!

Заспіваєм, защебечем серед лісу серед нив!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-01T21:43:11+04:00

Підем в поле,

кинемо книжки,

ми проспіваєм,

повні поли нарвемо,

віночки сплетемо,

ми нового взнаєм,

ми угледим див,

заспіваєм, защебечим серед лісу, серед нив.

1 особа множини - это слова, которые отвечают на вопрос "мы что делаем? "

 

2013-03-01T21:56:40+04:00

ми проспіваєм, ми сплетемо,ми взнаєм, ми угледим