трьом переможцям змагань з великого тенісу присуджено премії загальною сумою15000грн. Сума другої премії 5000грн., що становить 2/3 першої премії. Скільки гривень становить третя премія?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-03-01T17:16:18+04:00

5000*3/2=7500грн перша премія

5000+7500=12500грн дві премії

15000-12500=2500третя премія

Лучший Ответ!
2013-03-01T17:17:32+04:00

1) 5000 : 2/3 = 7500 (грн) - І премія

2)  5000 + 7500 = 12500 (грн) - І і ІІ премії

3) 15000 - 12500 = 2500 (грн) - ІІІ премія

Відповідь: ІІІ премія становить 2500 грн.