Яке з визначень найбільш точно розкриває суть поняття добродумний:

А. Той, що має на меті давати допомогу іншим людям, насамперед бідним, нужденним.

Б. Той, що має добре серце, лагідний, чуйний до людей.

В. Той, що має добрі, щирі наміри.

Г. Той, що дотримується правил пристойності, виявляє уважність, любязність.

Помогите плииииз!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-28T23:27:56+04:00

А. Той, що має на меті давати допомогу іншим людям, насамперед бідним, нужденним.

2013-02-28T23:34:46+04:00

Вариант А Той, що має на меті давати допомогу іншим людям, насамперед бідним, нужденним.