Ответы и объяснения

2013-02-27T22:27:09+04:00

перед грозою синє небо затягло важкими сірими дощовими  хмарами. вітер поривисто і сердито гнав їх з великою швидкістю. ластівки літали над землею так низько, що здавалося ось-ось зачеплять її своїми крильми. прийшов час грози. грім гуркотів безприпинно наводячи жах на всіх звірів і пташок. але це було не довго. хмари швидко минулися і на небі засяяла барвиста веселка.

                                                                   .........................

Небо затягло сірими хмарами. Надворі враз стало темно. Налетів сильний вітер. Він гнув гілля дерев, хвилював траву, здіймав пил. Здалеку почувся грім. Важкі краплини дощу впали на суху землю, вона всмоктала жадібно довгожданну вологу. Комахи сховалися і тільки ластівки кружляли низько над землею. На горизонті сяяли блискавки. Швидко насувалася гроза.

Лучший Ответ!
2013-02-27T22:44:39+04:00

        Ми з друзями гуляли на вулиці.

       І раптом ясне небо поьепніло. Його закрили злі,похмурі хмари і заховали жовтеньке сонечко. Залопотіли своїм листячком дерева. Десь близько подає звуки грім,а неподалік виблискує різнобарвна блискавка.

       І вже чутно як по тротуарі б ' ється літній дощ.