Обчісліть опір кола, яке складається з електричної лампочки опором 9, 5 Ом , реостата опором 12 Ом і мідних провідників довжиною 4 м і перерізом 0,4 мм в квадраті зєднаних послідовно.

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-03-02T06:56:16+00:00

опір ділянки ланцюгу

r3=Þ*l/s=17*10^-3*4/0.4=0.17 Ом

опір при послідовному з'єднанні

r=r1+r2+r3=9,5+12+0,17=21.67 Ом

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-03-02T06:58:55+00:00

Обчислить сопротивление круга, который состоит  из электрической лампочки  сопротивлением  9, 5 Ом, реостата  сопротивлением 12 Ом  и медных  проводников  длиной 4 м и перерезом 0,4 мм в квадрате зеднаних последовательно.

 

дано

R1=9.5 Ом

R2=12 Ом

L =4 м

S = 0.4 мм2

p = 0.017 Ом*мм2 /м

----------------

R - ?

решение

R3= pL/S 

R =R1+R2+R3 =R1+R2+pL/S=9.5+12+0.017*4/0.4=21.67 Ом =21.7 Ом

Ответ  21.7 Ом