Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-26T23:08:00+04:00

видоизменения связано с выполнением дополнительной функции накопления запасных питательных веществ - крахмала, сахаров и других веществ. При этом корни разрастаются, становятся толстыми, мясистыми. например : морковь, свекла, репа, 

2013-02-26T23:31:19+04:00

У тропічних дерев, що ростуть на ґрунтах, бідних на кисень, або на болотах, утворюються дихальні корені — пневматофори (мангрові), що ростуть угору; вони підіймаються над поверхнею субстрату і забезпечують дихання.

Ходульні корені утворюються на надземних пагонах, закріплюються в ґрунті і міцно утримують рослину (фікус-баньян, кукурудза). Деякі рослини-паразити (повитиця) або напівпаразити (омела) утворюють корені-присоски (гаусторії). У витких і лазячих рослин формуються чіпкі повітряні корені (плющ).

У запасальних коренях (коренеплоди та бульбокорені) відкладаються поживні речовини.