На першому полі працювало 13 тракторів, а на другому — 15. Скільки тракторів мають переїхати на друге поле, щоб на ньому стало на 10 тракторів більше, ніж залишилося на першому полі?

2

Ответы и объяснения

  • iras8
  • светило науки
2013-02-26T22:39:26+04:00

пусть х-кол-во тракторов,которые надо убрать

10+13-х=15+х
8=2х
х=4 трактора

 
Лучший Ответ!
2013-02-26T22:44:13+04:00

Всего работает тракторов

13+15=28

 

Найдём сколько должно остаться тракторов на первом

(28-10):2=9

 

Значит переехать должно

 13-9=4 трактора

Проверяем

Переехало 4 трактора, стало 15+4=19

 

19-9(осталось)=10 тракторов

 

Получается :)