One man come to the restaurant and orded food. The waiter borought food. Man smelled it and go out. У записці він написав 1004180. Що це означає?

2

Ответы и объяснения

  • sanic
  • середнячок
2013-02-26T20:35:04+04:00

Одна людина прийшла в ресторан і замовив їжу. Офіціант приніс їжу. Людина понюхав і виходити на вулицю. У запісці ВІН написавши 1004180

Лучший Ответ!
2013-02-26T20:42:47+04:00

Він понюхав їжу, зрозумів що вона смердюча. У записці він написав 1004180, він мав на увазі, що це дата його народження, але він пропустив 9. Правильно було 10041980. Ось тоді він народився.