Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-26T14:36:21+00:00

                                               Зимові розваги

     Прийшла сувора зима. Замерзли річки й озера. Поля вкрились білим снігом. Тепер можна кататись на лижах і санчатах. Ця розвага дуже подобається дітям. На високих і низеньких гірках можна побачити тих, хто гарно катається на лижах і тих, хто тільки вчиться. А найменші діти спускаються на санчатах.

   Весело дітям!

2013-02-26T18:47:46+00:00

Море (с.р.,одн.). Хвилі(ж.р., мнж.). Берега(ч.р.,одн.). Пісок(ч.р.,
одн.) Піну (ж.р., одн.). Човном (ч.р.,одн.).