Ответы и объяснения

2013-02-26T16:57:41+04:00

Саме взимку ми можемо добре розважитися.Так чудово коли пролітає пухнастий сніг,друзі повиходили і ми починаємо кататися на санках.

Зима чудова пора року.Взимку можна грати в сніжки,навіть кататися на ковзанах.

Та з друзями ліпити сніговика.

Мені подобається зима.

Лучший Ответ!
2013-02-26T17:10:22+04:00

Зима- яка це чудова пора року  !! З самого малечку,  батьки нас знайомлять з цією чудовою засніженою порою року, ми знайомимось з снігом, з сніжинками, з засніженими гірками та з сніговичками. У школі зима обєднує, адже всім класом вчителька дає завдання зліпити сніговика, і ми дружньо класом його ліпимо.А скільки емоцій  вирує у нас у цей період року, просто важко передати словами. Зимових розваг є сила-силенна, які неодмінно приносять нам радість на увесь рік =)