Пояснення прислівя "Не плюй у криницю бо ще прийдеться з неї воду пити"

2

Ответы и объяснения

2013-02-25T23:08:11+04:00

сделаешь кому-либо плохое, оно к тебе назад вернётся

 

 

Лучший Ответ!
2013-02-25T23:35:39+04:00

Це прислів'я означае, коли людина образить іншу, то вона не задумується над тим, що ця людина може образитися. А потом, коли людині потрібна допомога від іншої, то вона не захоче мати з нею справу. Мораль: ніколи не ображай інших.