СРОЧНО!!!!

5 предложений на казахском языке на тему "Борьба" , заранее спасибо =)

2

Ответы и объяснения

  • rus0
  • середнячок
2013-02-25T14:02:36+00:00

Қазақша күресөказақ халқының ежелден келе жатқкан спортық ойыны,Бул ойын адамнын денесен ширатады.Ол шапшан дыкка,икемделекке, тоземделеке тербиелейде.

Лучший Ответ!
2013-02-25T14:06:14+00:00

Спорт күрес - мен игерушілік тағайынды әдіс-айлалардың екі қарусыз спортшының единоборство. күрестің түрлі көріністері бер қадімнен деген белгілі, спорт күрес(азат және греко-римская) бер ең бірінші ойындардан 1896 жылдың в қазіргі олимпиадалық ойынның бағдарламасына деген кіреді.

В өзгелік от серпіндінің единоборств, айқас как тіреуде, олай және партерде(аталарда, және д т. жата.) өту біледі, серпіндінің техникасы тый-.