СРОЧНО НАДО!!!!!помогите пожалуйста разобрать предложения синтаксически:1891 жылы мектепті бітірген соң,Орынборға келеді. Әдебиетпен айналысады,өлең-жырлар жазады.ПОМОГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-25T12:12:16+00:00

1891 жылы мектепті бітірген соң,Орынборға келеді.

._._. _ _ _ _  _ _ _ _ _ __________ _._._._._._. _______

                                        __________                      _______

Әдебиетпен айналысады,өлең-жырлар жазады

_ _ _ _ _ _ _   __________  _ _ _ _ _ __ _ _______

                         __________                            _______

2013-02-25T13:15:43+00:00

How to build words

What are the most important things for you in your relationship with your parents?

Form the necessary nouns from these words. Use the suffixes: -ship, -ness, -merit -hood, -ing, -dom, -ment or conversion.

friend, wise, happy, trust, kind, understand, help, love, free, fair, agree, close, forgive, polite