Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-02-25T14:58:49+04:00

Улiтку -День Iвана Купали. Дiвчата плетуть вiнки i  гарно вбираються. А ввечерi розпалюють багаття i стрибають через нього. У цю нiч шукають квiтку папороттi/

Лучший Ответ!
2013-02-25T15:18:35+04:00

7 квітня - Благовещення.

Великдень

Проводи - на другу неділю після Великодня.

Зелені свята- через 7 неділь після Великодня.

7 липня-свято Івана Купала

12 липня- свято Петра.

14 серпня -свято "Маковія"

19 серпня - свято "Спаса"