Допиши речення. Використай слова для довідок: вовк, жаба, їжак, мурашка, лисиця, білка, ведмідь Запасають корм на зиму: -? не роблять запасів -? впадають у сплячку - ?

2

Ответы и объяснения

2013-02-23T14:57:09+04:00

запасають корм на зиму білка, їжак, мураха, лисиця

Лучший Ответ!
  • 9254
  • середнячок
2013-02-23T15:41:16+04:00

їжак, мурашка, білка, запасають корм на зиму. вовк, жаба, лисиця не роблять запасів. жаба, ведмідь впадають у сплячку.