СРОЧНО, ПОЖАЛУСТА, НАПИШИТЕ,КТО-НИБУДЬ, ОЧЕНЬ НАДО, БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА!Я УЖЕ 40 РАЗ ЭТО ЗАДАНИЕ ПОСЫЛАЮ, НАПИШИТЕ КТО-НИБУДЬ! КТО, ЧТО СМОЖЕТ!

Составить 5 предложений со словами:Вільна неволенька, солодкий плач, слізна радість, надія рветься, захмарена блакить, ніжні погрози, щасливий смуток, безмовлний крик.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • donkixot
  • почетный грамотей
2013-02-22T21:10:51+04:00



Я вільна у своїй неволеньці дивитись в небо крізь  грати клітки

Солодким плачем стрінула весну берези зранена кора

Свято Перемоги  - це слізна радість наших ветеранів

І з кожною хвилиною, що спливала, надія рвалася, і серце заповнював відчай

Твоїх очей захмарена блакить обіцяє добрячого прочухана)

Але він не звертав уваги на її тихі і ніжні погрози, продовжуючи ласкаво обіймати и тулити до себе

Мати провела мене до самого кінця доріжки, приховуючи в очах щасливий смуток

 

2013-02-22T23:08:22+04:00

1.Де воно паненя знатиме, що за доленька-Відшук черствого шматка, як за роботою вільна неволенька Груди ураз дотика.

2. Ой у неділю рано-пораненьку  Супрун із ордою остався, а в понеділок, обідню годину, сам в неволеньку попався

3. З комори почувся  мені солодкий  плач моєї сестри.

4.Ось наді мною захмарена блакить.

5.Ніжні погрози мого брата, тільки доводять мені: його любов до мене