Помогите пожалуста срочно нужен стих на казахском нужно сочинить самому 4 строчки !

2

Ответы и объяснения

2013-02-22T19:32:32+04:00

Кел, балалар, оқылық!
Оқысаңыз балалар,
Шамнан шырақ жағылар,
Тілегенің алдыңан
Іздемей-ақ табылар.
Кел балалар оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық!
Мал-дәулеттің байлығы,
Бір жұтасаң, жоқ болар.

Лучший Ответ!
2013-02-23T00:35:04+04:00

Первый ответ - это стих Ы.Алтынсарина.

 

Если нет определенной темы...то...ну, например:

 

Рақмет саған, мектебім!..

Білім бердің, өсірдің...

Ертеңіме бас қостың,

Адам қылдың, үйреттің...

Сағынышты сыйладың,

Махаббата қинадың,

Рақмет саған, мектебім!..

Өскендегі аңсарым...